lördag 27 mars 2010

Nej det är inte första gången

jag ser detta denna morgon! Det är tredje!!!! Och försöker jag då med restore
så har jag förstått att jag raderar allt! J-vlar! Hur kör man CHKDSK/F? Har provat på alla upptänkliga sätt.
Är trots allt lite imponerad av mig själv som försöker. Igårmorse var datorn precis som vanligt, handhavande vid nerstängning likaså som vanligt men igårkväll när jag kom hem var den helt koko, låst död konstgjord andning gav inget resultat! Insåg att det får vara till imorgon bitti. Nu på morgonen har jag jobbat på det och efter flera timmar så inser jag att datorn har drabbats av en svårartad virusinfektion typ hjärnsläpp! Nu får den ligga i karantän till måndag då expert skall inkallas!
Tills vidare få jag använda mig av den bärbara för Makens dator törs jag inte närma mig, jag kanske är kontaminerad och kan sprida viruset vidare, vem vet?
En kort sekund slogs jag av att ha en datorfri helg men nej eftersom den här helgen är en vara hemma/tussa helg så slog jag snabbt bort tanken! Hade det varit soligt eller åtminstone inte regnat hade det varit OK för då hade det varit trädgården som gällt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar